Shell Mack 2 i Bromölla.

Här kommer några bilder till från Bromöllas egen 50-tals fotograf.
Och det visar sig att det fans 2 ShellMackar på 50-talet i Bromölla.



Här på 50-talet poserar både föreståndare, Jeep o Lasbil.

Jag for runt för att se om jag kunde hitta den och det gjorde jag, och den ser lite
annorlunada ut idag.




Så här ser den ut idag och det är en hantverksbutik i ena delen och en Baby klädes
affär i den andra.
Baby delen var öppen så jag släntrade in för att hitta lite spår och jag fick gärna
kolla på lagret.



Svängde runt på baksidan och där fans verkstadsdörrarna och jag smög in.



Jodå här fanns spår, Babylagret var beläget i den gamla smörjhallen och gropen var
täckt med plankor.
Det är lika spännade som en arkeolog måsta känna inför en benflisa eller nåt annat
han hittar i skrevornas dunkel.

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0