28 november 1958

För nästan exakt 52 år sedan kom den här snygga tidningen.

Jag tror att det var så bahgligt ute så att man klarade sig med den här
snygga koftan med en liten huva.
Idag när snön fortsatt att falla och göra så att man får ryggvärk i detta
evinerligga skottande.



ganska intresant pris, 45 Öre. Nu 52 år senare har man plockat bort 50 öringen
och man får inget för 45 öre längre.
Helgen har jag tillbringat i garaget för att få igång en gammal pontiac från
samma årtal som tidningen, El-probblem är ingen höjdare men jag fick igång
henne i kväll puh.




Clinen
2010-12-06 @ 09:58:34
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Sött omslag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0