Dagens ljuspunkter.

Dom flesta av oss prenumererar väl på någon typ av tidning, bok eller annan
tidsskrift. Så gör även jag förutom ett antal biltidningar, några böcker så kommer
den här höjdar brochyren med jämna mellanrum.



Miss Mary of Sweden dagen till ära med framsida från sent 60-tal.
denna kan jag rekomendera som julklapps tips till din käresta.

Vad som oxå lyser upp dagen är den här fräcka asken jag hittade i
loppisaffären med ett gäng Osaram långa ljus. Hoppas dom funkar.



Med dessa två saker blir dagen genast bättre.

Clinen
2010-12-04 @ 11:47:40
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Åh, vilken underbar bild på framsidan av katalogen! Bara för det blev jag tvungen att gå in och beställa en ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0