Stjärnglans från förr

Tog en onsdagssväng förbi loppisaffären i dag och det var halva priset på
julprylar.



En låda julgranskulor med stjärnor på passar väl perfekt till The StarChief.
Priset 2kr och 50 öre för hederliga glaskulor.
I gaveln fins en prislapp från åhlens på 2kr och 25 öre så priset blev nästan som
förr.

Köpte en hel bunke virkade röda dukar oxå och några hade lite stjärnlook i
mitten, det var även stjärnklart ikväll så det blir väl vrålkallt igen, suck.
Kallenderbitaren säger att julen är över men den varar ju till påska.

Men just nu hållar jag värmen med min julklapp Mad Men.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0