Veckans Volvoäventyr

Den här veckan har varit ytterst spännande då mitt batteri i volvon börjar krokna.

Anatgligen av kylan och ålder. Trots att jag laddar det med jämna mellanrum så håller det
bara en halv dag ungefär.

Så varje morgon har det varit enn vild chans om den skall starta eller inte och likadant på eftermiddagen när
jag skall hem från jobbet.
Hela veckan har den startat på 4 varvet och det varvet går i slowmotion.

Men idag var det nog på 5 varvet och det var knappt styrfart, så det blir nog dags att handla ett nytt batteri
i helgen.

Idag var ännu en sån där spännade köra med bensinmätaren i botten dag, jag hade en hel del ärende i eftermiddag så jag körde mellan dom olika ställena med ett litet flin på läpparna.
Skall jag klara mig hem hehe.

Det gjorde jag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0