Rock,n Roll Diner 2

Inför en Torsdag tog vi kontakt me den lokala tidningen och dom kom faktist
dit och gjorde ett reportage om oss och tog lite bilder.
Vilka jag bifogar här.



Glada barn flyger av glädje framför raden av fräna bilar från en tid då
allting präglades av glädje och framtidstro.



En av grundarna till The 50,s "Janne" som försöker flirta in sig med Daisy.
Jag får försöka få med hans andra hälft Monica då jag förhoppningsvis kan få fram bilderna
ur min fortfarande sjuka dator.

Jag har också hängt på Daisy hehe



Här dom två andra ungdommarna som är grundarna till The 50,s Helena o "Elof" The StarMan.

Ser fram emot vårens händelser.

Rock,n Roll 4ever




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0