Nost 65 "Allers"

Gjorde ett riktigt fynd i veckan.
En heeeeel bunke Allers från tidigt 60:tal.
Mycket kul annonser och bilder så nu har jag nog till blogginlägg i flera år.



jag vet inte varför men jag blir på något sätt glad när jag läser gamla tidningar,
den lilla flykt man behöver.

Skall nog sätta mig på altanen i den varma kvällen och avnjuta en öl och några allers
sen får vi se om mna vaknar upp till verkligheten.

ha en bra kväll

Farbror Sid
2010-06-30 @ 06:28:24
URL: http://farbror-sid.se

En fin bunt...!



Jag har också gjort sådana fynd... man blir glad att folk sparat på dessa gamla tidningar.

Om konfektion från Sjuhärad/Borås inte ingår i The StarChiefs intressen så vet han vart han skall skicka dessa bilder.

Nicke
2010-06-30 @ 17:11:40
URL: http://www.wilmerxsc.se

Kul du överlevde helgen. Har du någon bra s/v pontiac logo med huvudet?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0