B1. "Min Favoritbensin"



Min favoritbensin alla kattegorier hittar jag i USA.

Det är Sinclair Bensin, jag kallar det Dinosaursoppa, och det är för att hedra denna tidsepok då
dessa djur levde, för det är dom vi har att tacka för oljan vi pumpar upp.

Och denna fräna loggo med den gröna Dinosaurien letar jag alltid upp.

Det är ju faktist dinosaurier (bl annat får jag väl säga så att ordmärkarna inte får vatten på
kvarnen) som vi stoppar i tanken.

Tänk Tanken, Dino I Tanken

"Dinofriend"




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0