Nostalgi 20 "Amazon"

Hej Vänner.

Nu har jag gått igenom 100 000 bilder, och sorterat dessa och plockat ut dom 1000 bilder jag inte hade
uppdaterat innan den andra datorn crashade.
Jag är nästan helt slut, men glad att jag fått tillbaka mina bilder.

Gick igenom mina bilder från Ronneby Classic meet i somras och hittade många fina minnen.
En bil som jag varit sålld på ända sedan jag såg KULLAMANNEN på 60 talet är en vit Amazon Herrgårds Vagn.

Det har aldrig blivit någon ännu får jag väl tillägga men en dag blir det nog en sådan, kanske inte vit.



Här var en pärla men jag vågade inte fråga om den var till salu, jag har ett stort problem
och det är att om jag börjar snegla på något jag vill ha så vips är det plötsligt i mitt focus
och det är bara min bromsande fru som hindrar från ruinens brant.

Ni som inte har sett KULLAMANNEN rekomenderar jag denna spännande ungdomsfilm / TV serie.

Vi brukar varje år glida runt i KULLAMANNENS spår runt kullen med omnejd och besöka platser
där serien spelades in.
Den där Amazon Safarin är bara med lite i början och slutet men den gav ett bestående intryck.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0