Nostalgi 33 "Söndagens loppis"



Gula plast tallrikar är ljusare än bilden typ vaniljgul.
Dom skall vara i den kamping låda vi har med gula prylar.



Ett gäng FEMINA från 55,56,57 och en 62;a suck ingen 58.a
men för en femma styck så är det ok.

Snygg röd klänning för kontoret och notera locket på dräktbruden. snyyyygt.



En bild som säger allt.



Hemmets vecko från 1947. Oemotståndliga bilder.



Vecko revyn och Life från mitten av 50-talet och en snygg Allers från 1942.
Mitt i brinnande kriget men inte en rad av detta, bara kärleksromaner och annoser
och en o annan story.



Damernass Värld från 62, Vårmönster från 1960 och husmodern från 56.

Min fru hittade en gammal påsktupp och jag hittade några små wiskeyglas till saloonen
så det var väl en bra dag, vi hade nog stannat lite längre om vi inet börjat frysa.


Tinkerbell
2010-03-30 @ 12:42:40
URL: http://[email protected]

Underbara tidningar ... Själv har jag tre stycken Allas från 1955. På den tiden kostade en Allastidning bara 40 öre ... Jo, det är sant!!!

The StarChief
2010-03-30 @ 23:44:24
URL: http://starchief.blogg.se.se

40 öre det är knappt sant.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0