Bilkyrkogården: Pontiac

My Good första gräsklippningen, fick köra två gånger en med hög nivå och
sen med lägre sen fick jag köra över alla strängar.
Varför skall man alltid vänta.. ja nu vet jag det låg en massa stockar från
ett fällt träd i vägen.

Nu skall jag sätta mig i saloonen och ta en öl.



Riktigt så här högt var det i alla fall inte, meeeen inte längt ifrån.

men man kunde nog gömt en och annan bildel hehe och inte en hel
pontiac som den här 54:an. Pontiac 1954. 1954 Pontiac




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0