Nost 58 "Gruppen bytte plats"

När min Squaw kom hem från jobbet ville hon ha tillbaka lite av bordet till sitt ljusfat
så den nya gruppen åkte ner på tidningsbordet vi har i hörnan i TV-rummet.
Den passar bra där också.



Tidningsbordet från 1959 gillar den nya gruppen.



Lampan är i och för sig ganska cool åckså, den lilla svarta lådan är från Sound Around
anläggningen som en kompis kallar det, japp jag är mänsklig jag har även nya prylar
också, och äldre än 50-talet med.

Clinen
2010-05-16 @ 20:59:22
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Nu blev jag seriöst avundsjuk. Den lampan var bara såååå läcker! Ni hittar massor med fina saker tycker jag. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0