Svar På frågan

Söndag förmiddag och festen är över.
Konfirmationen genomfördes utomhus då kyrkan är under ombyggnad, så det var lite svalt men
det gick ändå hyfsat bara ett par stänk från ovan.



Vinnare av ett par öl i baren är mr GrandPrix63 som var den första som kom upp med
svaret.
Bonus poäng till peter som också hade koll på asfalten.

Jodå det är faktist gula väglinjer på denna väg som inte är en gammal rixväg utan en väg som
ligger vid vår by och som sedermera ersattes med en annan sträckning till stan.
Den ligger kvar i orört skick sen dom gula linjernas tid.



Grandprix63
2010-05-09 @ 14:44:12
URL: http://grandprix63.blogspot.com/

Trevligt att man vann!

Då återstår bara att åka sisådär 50 mil söderut för att dricka öl.

Patrik (lincolncadillac
2010-05-09 @ 20:17:59

Hmm.... ja du!, kommer du ner så ska jag också sponsra dig med några öl!!!.......29 maj Power i Hässleholm ??. så e det bara 3 mil till!!

the StarChief
2010-05-09 @ 20:49:33
URL: http://starchief.blogg.se/

Japp det ser jag fram emot, när du ändå år här kan vi plocka lite apelsiner från träden.

Du vet värmen i söder.

Libby
2010-05-10 @ 00:46:54
URL: http://femtiotalsjakten.blogg.se/

Det är nåt fel på kommentarsfunktionen, kan inte kommentera askfatsinlägget under det inlägget. I alla fall: Jätteroligt inlägg. Och det där sista askfatet med små askfat till - nog det snyggaste jag sett i askfatsväg. Står det någonting under? Jag saknar rökandet, det är kul, smakar gott och piggar upp. Jag slutade för flera år sedan. Feströker nu 2-3 ggr om året, är så lyckligt lottad att jag uppenbarligen kan göra det utan att börja heltidsröka igen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0