The 50:s Torsdagsträff



Så här många kom det till dagens träff med The 50:s.

Jag grillade korv och fixade kaffe. Suck så nästa träff vet jag inte om
det blir mer för nu skall även den ute/inne del som vi kunde vara i användas till annat.

Ni som är intresserade håll koll i denna kategori.

Nicke
2010-05-21 @ 15:33:50
URL: http://www.wilmerxsc.se

Varför inte flytta det till Daisys i Kristianstad? Bara en tanke. Närmare för de flesta med.

The StarChief
2010-05-21 @ 19:00:49
URL: http://starchief.blogg.se/

Jo det är ett alternativ som jag kollat in har några andra men det blir säkert ett nytt ställe.

Mercury
2010-05-22 @ 09:22:26

Ett bra initiativ trots allt, man vet ju aldrig vad som funkar och vad som inte funkar om man inte provar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0