Fynd Från EPA !

Jaha så kom då den förbaskade snön, ett par decimeter oxå.
Jag han naturligtvis inte färdigt så alla mina byggprylar hamnade under snön.

Jag han heller inte flytta runt bilarna från det ena garaget till det andra.
Den förste Januari börjar projekt "Dueville" den bil som skall bli min ögonsten.
Så ikväll har jag skottat snö i 3 timmar för att frigöra en 80 meter lång gång
från baksidan till framsidan så att jag skall kunna flytta bilar i helgen.
 
Jag han in i loppisbutiken idag och hittade några fräcka prylar, ni vet min svaghet
för fräcka kartonger.



Jorå det är ännu en julgransbelysning från EPA, En fräck ljuskrona för batteridrift
samt en kartong med långa ljus, hoppas dom är hela.

Ett annat fynd kom med posten idag, min fru hade beställt HILLMAN DVD Boxen, så
nu sitter jag här och knappar och kollar på DAMEN I SVART, Torsdag är filmkväll.
Imorgon kan jag nog inte röra mig.




Eli
2010-11-26 @ 01:20:09
URL: http://femtiotalsjakten.blogg.se/

Bra gjort att beställa den boxen!

The StarChief
2010-11-26 @ 23:38:26
URL: http://starchief.blogg.se/

Ja det var dit fel Eli, men det var bra. hehe

Larsson
2010-11-27 @ 05:46:52
URL: http://larsson-larssons.blogspot.com/

Osram´s elektrisksa luciakrona utan ledningar är fin - tänk vad de hittar på...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0