50-tals Ford från Sri Lanka

Seg dag idag oxå förkylningen tar sin udd.
har varit till antikaffären med frugan vid ratten och det var nära
att vi inte kom hem då den vita pärlan har börjar bråka vid själva startögonblicket.

Annat var det med dessa gamla klenoder från tiden då databoxar, och annan elektronik
var rymdforskning.



Här kommer ännu en kul bild från Sri Lanka.

Precis när jag skulle plåta den här lilla Ford Anglian från 50-talet hände något neråt
vägen och en polisjeep kom med full sula och han fick för sig att parkera bakom anglian
men då platsen var lika liten som IQ på polisen tog han helt sonika och bara backade
på Anglian och trängde sig in, och ni ser han har precis hoppat ur sin bil och med den blick
han gav mig och med kameran halvägs upp för ett nytt foto fann jag det säkrast att inte
ta en bild till.

Ha en bra lördag kväll





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0