Coola Anonser från 1956

En Bloggläsare önskade bilder på kök från USA istället för Sverige
så då grävde jag fram en häftig bild ur en Saturday Evening POST från
1956.



Gigantisk vask, mycket läcker. Jag kan tänka mig färgutbudet som fanns att välja mellan.
Tänk ett ljusgult kök. Jag tror min själ jag skall måla om spisen hmmm.

Det ser ut som snubben inte får komma in i köket utan stanna i ingången för att
käka, hårda bud från kökschefen

På andra sidan av denna sida är en annan snygg annons.



Dessa 50-talsbilar i sina 2-tons färger är sååååå snygga.
Patrik, lincolncadillac på youtube
2010-10-20 @ 22:57:17

..Japp. se där.. Mycket snyggare när det kommer från USA.. ... Mumsig Mercury!!!

Clinen
2010-10-21 @ 21:44:17
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Oj vad mycket blått! Det blev ju alldeles för mycket! :O

The StarChief
2010-10-21 @ 23:00:35
URL: http://starchief.blogg.se/

ja jag håller med, en två färgad hade varit snyggt en ljusrae blå som komplement.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0