Lill-Babs och HALOOOWWEEEEEN

Då drar det ihop sig till Halloween tider och som sanna amerikafreaks kör vi
med spöktema under 14dagar.



Här karvas det pumpor.



Nytt för i år är den lilla gravhögen. Pappa har du sett katten????



Skelett spöken å pumpor, det mesta hemdraget från USA resor.



Pumpa med fiberljus som vandrar.



Skakspöken, gissa om det går åt battteri till alla prylar vi har.



Nu har barnen tagit över pumpagrävandet och tillverkninga av ljuslyktorna.



Slingor och lys.



Det blir bäst effekt på kvällen när alla lyktor, slingor och spöken lyser upp.



Min frus egenhändigt tillverkade spökfat. detta var lite av alla kul prylar vi har
till HALLOOWEEN tiden.

jaja ni som vänta på veckans Lill-Babs här kommer hon.



Nu har jag själv kommit med på bild, som spikskoförsäljare, inte illa va.
Clinen
2010-10-30 @ 01:30:36
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Häftigt att ni firar halloween på det viset! =) Ser riktigt coolt ut.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0