Camping och WV från 60-talet.

mr Bagge en bloggläsare undrar om jag inte har något på WV från
60-talet.
Han nämner oxå hur han kommer ihåg campingset me stolar och lite andra tillbehör
och jag kan ju inte en önskan passera utan åtgärd så vassego till alla 60 tals freaks.



Här kan lamboghini och dom andra lattjo dörr tillverkarna slänga sig i väggen
här lyfter man hela karossen.
Jag är uppfödd i såna här bilar och jag kommer ihåg att man ibland fick sitta i det
lilla bagagehålet presis innanför bakrutan då baksätet var fullt med prylar.




Jaha en tävling där man kunde vinna en massa fina priser.
vem vet om det är något av dessa prylar man har i sin ägo idag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0