Bilkyrkogården: Pontiac, Plymouth, Cadillac,mfl

Här kommer några härliga bilder från Car Booth Hill



Det bästa medden här skroten var att det var bara att sparka till bilen så ramlade
dom rostfria listerna av bilen.
Satt dom inte kvar på bilarna var det bara att gräva lite i myllan runt bilen så låg
dom där, hittade en perfekt uppsättning felfria till en 57 pontiac på detta viset.



Här torrkör jag en Pontiac StarChief 56 cabbe.



Lite plyma o Dodge fenor.

Anonym
2010-09-16 @ 22:44:00

vill ju inte va Messersmither.. men... Studebaker!!?.. Snarare Dodge!!

The StarChief
2010-09-16 @ 22:48:12
URL: http://starchief.blogg.se/

naturligtvis skall det vara dodge, Thank You

A-65
2010-09-17 @ 17:00:35

vill ju inte heller va en Messersmither....

Men stavningen till(helgerån)ca(d)dillac hmm....

The StarChief
2010-09-17 @ 17:21:58
URL: http://starchief.blogg.se/

De va fan fick caddyn ett extra d, tänkte bara vara snäll men jag ändar väl (d)å

Snart är det hitta 5 fel.

Patrik, lincolncadillac på youtube
2010-09-18 @ 21:21:27

HAHA!!... Ja det var ju en idé!! dagens "finn fem fel" kan ju va nåt.. du trixar med bilnamn o annan fakta o vi gissar vilka som e fel!! HAHA!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0