STIL Hylla från 1964 + Bonusbild från USA

Nu är jag kall och frusen efter att ha legat på det kalla garagegolvet så
nu skall jag värma upp mig med en brasa och några glas vin.

1964 kunde man få en kanonfin hylla om man började köpa böcker på korrespondans.

Hyllan är från STIL och jag vet faktist inte när jag såg nån STIL hylla senast
dom är ganska ovanliga.
Det står i texten att den rymmer hundratals böcker men jag räknar till under 60 på
bilden.



BONUSBILDEN

Hittade den här i mitt skrotbildsarkiv.

En väldigt hyfsad pontiac 55.



Heve a nice Saturday Evening
Patrik, lincolncadillac på youtube
2011-02-06 @ 00:13:48

.Skum pimpning!! grönt tanklock!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0