Årets Bästa Köp 2010?

Form 55 Uppmanade på sin blogg att berätta om årets 5 bästa prylar.
Jag tänkta va så ödmjuk att jag inte tog upp några bilprylar utan nått helt
annat.

Då vi är sjukligt förtjusta i lampor och vi har hittat några trevliga under året
som vi har satt in och bytt ut några andra så tänkte jag visa 5 kul lampor.



1. Smaskig taklampa med smaskiga kupor.



Härligt sken i vårt TV rum.



2. Den här satte vi in i hallen för några veckor sedan då den andra med tre kupor
hängde för lågt och tyvärr fått en skada av en jacka med blixtlås på armen.



Härligt sken.



3. Sjukt förtjust i plastbandlampor är jag. Där denna står har jag ännu inte dragit
fram ström men det kommer.



4. Ännu en härlig plastband lampa, tyvärr har vi nog haft ett uppehåll på 10-15
då vi letat prylar till hemmet utan det har varit mest till bilar.
Men den lilla lampan kom nog hit för 15 år sedan och den stora i höstas.



Mysbelysning.



5. Köpte två sådana här vägglampetter som skall upp när jag tapserat om


Det var mitt lysande bidrag till 5 prylar från 2010 men imorgon blir det ett inlägg
som nog tilltalar dom motorintreserade.

Clinen
2011-01-03 @ 23:19:23
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Härliga lampor! =)

The StarChief
2011-01-03 @ 23:50:05
URL: http://starchief.blogg.se/

Tack för det C.

Christin
2011-01-04 @ 13:34:40

Om det blir ett motorinlägg sen så var nog detta mer för mej :-)

Wow vilka lampor !

Har själv bara en retrolampa och den är nog mer 60-70-tal och inte alls lika elegant som dina.

The StarChief
2011-01-04 @ 23:33:08
URL: http://starchief.blogg.se/

Aha jag tror nog du gillar lite motorinlägg oxå Christin alla har det dolt i sig hehe.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0