Dagens Fynd

Onsdag är besök i loppisbodarna och det är alltid lika spännande
om man skall hitta något.

En singel i singel-lådan fick följa med hem.



En av dom låtar som alltid kommer att finnas med i raden av låtar som förknippas
med svensk framgång i melodifestivaler.
Totalt 4.e plats efter bl,a Cliff Rickard med Congratulation.



Den här lilla grunkan för 10 spänn kunde jag inte motstå, skall bli kul att se
om jag får att funka. Gamla batterier har skadat lite i batterilådan men den är
helt i metall och ser grym ut.

En hygglig person som jag köpte ett par tallrikar av hittade en Bimbokopp till
mig i en antikaffär och skickade den till mig.



En snygg T-Kopp alla BIMBO
Gila
2011-06-30 @ 23:25:03
URL: http://gilasgrotta.blogspot.com/

Koppen är underbar. Jag hittade Bimbo tallrikar djupa och flata, men köpte dem till en bloggvän. Se min blogg om du vill.

The StarChief
2011-07-01 @ 21:31:40
URL: http://starchief.blogg.se/

Fin blogg har lagt upp dig på min lista.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0