En Oas På Jobbet

Man tillbringar ju minst en tredjedel av sitt dygn på jobbet, så för att
öka trivseln har jag skapat en liten retrohörna i mitt kontor.

Om det är någon annan av mina läsare eller blogg kolegor som har nån
trevlig pryl på jobbet som ger lite extra trivsel så ge mig gärna en
hint.



Skall kompletera med en lampa bak stolen framöver.
Clinen
2011-07-02 @ 22:57:14
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Najs! Måste vara riktigt trivsamt där inne. =) (Nu är vi tillbaka från vår UNDERBARA semester förresten!)

The StarChief
2011-07-03 @ 00:13:12
URL: http://starchief.blogg.se/

Bra att ni är tillbaks och att det var en bra semester. Vi har precis börjat vår.

Peter von Willigerode
2011-07-05 @ 22:53:29

Hej, kul sida.

Har en Laurentian-58 och tänkte om det gick att få tag på dig, du verkar ha koll på det mesta.

//Peter

[email protected]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0