Hotell Från 1958

Det här fräcka vykortet gav ägaren ut för att göra lite reklam för att locka
kunder.
I bilraden ser man bkdelen på en Pontiac 58 Sticka ut.

Nu kommer superfrågan vad är det för sorts bil man ser genom fönstret
på den lilla bilden nere till vänster.






lincolncadillac ..Webdetective
2011-06-29 @ 01:45:24

.Hade dina bilder varit "klickbara" till större storlek hade det varit lättare.. (Fråga Grandprixen hur man gör!) men jag drar till med Chevrolet Pick-up 57 typ!!

The StarChief
2011-06-29 @ 23:04:03
URL: http://starchief.blogg.se/

Jag har inte tid med mer trix det får vara som det är, Sen beror det på orginalet om man ser något när man blåser upp bilden.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0