Zeeeeeeeebra

Tänk så många prylar som fått sitt mönster från just Zebran.
fick tanken när jag såg den här fräcka annonsen från Capital Airlines.
 
Och sen hittade jag Zebrakoppar från rörstrand  i vårt skåp och sen har Lisa gjort
stengods zebror, jag hittade oxå lite andra kul Zebra bilder när jag spanade på
nätet kläder, väskor mm och sist men inte minst på 50-talet hade alla hem med klass
ett Zebraskinn på golvet eller på väggen. Detta skulle spegla den Afrika våg
som skjölde över oss under en period på 50-talet.
Glömde faktist ta en bild på min Zebra randiga slips men det får väl bli till en
annan gång.
Zeee You.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0