En Härlig Vårbild

Fins en risk att jag haft denna bild en gång innan men den är så vacker att jag kan
tänka mig den igen. En Vårflicka med en Ford Taunus från 1957.
Nästan så man tänker på Arne Qick,s rosen där kråmet blixtrade i dess nos.

lincolncadillac
2012-03-14 @ 00:28:37

Klart snyggaste Taunusen..ever.. grillen e usa Ford 56-- och sidolisterna Mercury 56,,,,fast kanske lite medioker size på vagnen!!

Soffi
2012-03-14 @ 11:20:03
URL: http://retroschmetro.blogg.se/

Underbar bild! Älskar sådana klänningar och hade en med liknande kjol som brudklänning när jag gifte mig :)

The StarChief
2012-03-14 @ 21:52:08
URL: http://starchief.blogg.se/

Jo dom e riktigt fräcka dessa fordar.



Soffi, det såg säkert smarrigt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0