Ganska Nöjd Idag

Eftersom våren kommit och därmed en viss ökning av värmen oxå vill man ju börja
använda saloonen. Då är det inte så lätt om undertecknad fyllt upp med prylar.
Här nedan ses lite av dom stora prylarna, i inne delen har jag fyllt på med en massa
smågrejor.
Var alla grejor skulle ta vägen var då den stora frågan: Garaget är ju som bekant fullt,
huset lika så och källaren är ännu värre.

Då tänkte jag på att varför bara stuva ner en massa prylar i alla skrymslen och vrår där
man inte ser dom så sagt och gjort, ett rum i källaren skall bli ett litet rum där jag kan
ha lite samlingar och annat kul.




Här kommer en rad bilder på hur det såg ut före, tyvärr missade jag att ta ett par
bra bilder på före men det ger ändå en hint.



Allt detta och .......



Låg ovanpå denna som dessutam var gömd bakom en massa kartonger...



och det stod i denna hörna som nu börjar bli tom, jobbat fredag kväll och vid l
ördag lunch kunde se en liten ljusning.



Den andra hörnan av rummet....... Notera den blå toastolen....



En Tjock TV till och till vänster står frysen. Frös gjorde i alla fall inte jag.

Jag tog ledaigt från jobbet idag för att göra färdigt, jag är inte riktigt klar ännu,
men jag tycker ändå att resultatet blev bra.



Hyfsad skillnad va? åsså var det den andra hörnan.



Den blåa toastolen är kvar men resten är utbytt.

Nu kommer frågan var har Joe Laberos bror gjort av alla prylarna, han som inte
slänger något. Det kan ni få klura på...........

Ha en bra kväll
Clinen
2012-03-20 @ 09:50:54
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Det kommer ju bli riktigt bra när det bli klart tror jag! Tänk om man hade ett rum att leka med på det viset =)

The StarChief
2012-03-20 @ 21:53:21
URL: http://starchief.blogg.se/

Ja tack C, du får väl gräva ut en källare.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0