Populär Mekanik

1961 gjorde PM en egen liten Vårsalong med nya bilar för året. Fortfarande imponerad
över hur man kunde kopiera denna tidning från den amerikanska och ändå anpassa
den till en del svenska förhållande.



Tror faktist inte jag sett en sån här HGV nån gång, skitfrän. Jag hade en 2 dörrars
64,a som jag tänkte bygga om till Batmobile.





lincolncadillac
2012-03-04 @ 23:52:52

Falcon från 1961 har man ju haft!!

Christin
2012-03-05 @ 11:22:24

Kan inget om bilar men känner iallafall igen både Ford Taunus och Ford Anglia och gillar färger och former på bilarna från den tiden.Särskilt Ford Taunusen är söt men det får man kanske inte säga om en bil ;-)

LisaMarie
2012-03-05 @ 18:19:06
URL: http://lisamarrie.blogg.se/

Svar. Tack så mycket ;)

The StarChief
2012-03-05 @ 19:33:18
URL: http://starchief.blogg.se/

Man får säga vad man vill om en bil Christin. Söt är ok. Alla bilar från förr har en charm och egen personlighet.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0