Fördelare från 50-talet

Vad gör ett fördelarlock från 50-talet på mitt skrivbord. För den oinvigde
är det fördelarlocket till min Pontiac motor dvs den del där alla tändkablar
sitter som sen går till tändstiften.



Jo det är ett superfräckt pennställ och under luckan som man kan justera
brytarspetsarna sitter suddis.

Cliff
2012-05-21 @ 16:39:23

tummen upp!

recycling i sin bästa form. Med lite fantasi så kan man hitta ett nytt användningsområde för uttjänta prylar.

Kul Tur i Natur
2012-06-03 @ 10:32:54
URL: http://kulturinatur.blogspot.se/

Klassiskt pennställ men med en liten suddgummitwist :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0