Idealkvinnan

Jaha efter en kortare tripp till Norge i jobbet så är jag väl då hemma igen, Ett jäkla farande.
I en antikaffär i USA hittade jag den här härliga planchen som fick följa med hem.
Här står idealmåtten för den Amerikanska kvinnan och hade man gjort nåt sånt här idag
hade man väl fått spö, haha
 
 
123lbs är ungefär hälften i kilo. (ins) skall gångras med 2,5
 
Larsson
2012-09-09 @ 12:02:55
URL: http://larsson-larssons.blogspot.se/

Som sagt: Det var bättre förr...

Svar: idealiskt sagt.
The StarChief

Lybtar
2012-09-09 @ 21:21:16

Hahaha. '
Helt galet!

Gittan
2012-09-11 @ 20:30:40
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Ja, precis mina mått...jag visste väl att jag är idealisk! ;)

Svar: Super, då vet vi dina mått Gittan.
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0