Dagens Fynd

Idag tog vi en liten runda till ett par Loppisbodar och det blev
faktist en del prylar som ville följa med hem.
Jag är naturligtvis av snäll karaktär så vist fick dom det.
 
 
 
Blandad kompott.
 
Ett stämpel sett för kontoret
 
Gittan
2013-04-01 @ 22:33:10
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Visst är det underbart med loppisrundor...det finns alltid nåt som bara måste följa med hem! =)

Svar: Jo jag vet, ganska stollt att det bara blev lite småsaker.
The StarChief

Nostalgiarkivet
2013-04-01 @ 23:03:36

Villka bra fynd du gjort min kompis David på
nostalgimacken i Bergkvara har min logga kolla in på
nostalgiarkivet så hittar du min samling där finns
allt möjligt från den gamla goda tiden det var bättre förr MVH Affe

Svar: Det skall jag göra.
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0