Juljobb e kuljobb

 
Under jul ledigheten har jag legat under en gammal bil med Bläster
pistolen och tuggat sand. Men det är det värt när det visar sig att bilen är
superfräsh under. Fick byta en golvplåt fram pga att man inte haft
någon gummi matta i bilen så det blivit angrepp innifrån.
Kapade ut en bit orginalgolv på en bil i USA förra året.
Skruvade av fjädrarna bak idag och det räkte med spärrskaft och ringnyckel
ingen rostolja eller värme behövdes. fantastiskt.
 
 
Ny golvbit på plats.
 
 
Orginal grundfärg på golvet under.
 
 
Larsson
2013-12-28 @ 05:10:03
URL: http://larsson-larssons.blogspot.se/

Jepp, det är trevligt med bilar som inte har gått i salt och slask. Min Ford är i det skicket - ingenting är fastrostat. Likaså min 1951 års chevroletlastbil som även om den var nysåld i Sverige aldrig hade gått i salt då den ställdes ner på 1960-talet.

Svar: En svensksålld de e imponerande
The StarChief

Ronney Lantz
2013-12-28 @ 19:22:33
URL: http://www.frilantz.se

Hej!

Tja, e väl inget dåligt tidsfördriv tycker jag. Såg att du frågade om en låt för några år sedan som Laila Munther ev gjort den och visst, om du inte hittat den än så finns den här: https://www.youtube.com/watch?v=gAEGtLhr7QM

Ha ett gott nytt 2014! //R

Svar: Tackar
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0