Det börjar arta sig

Då min försäljningshall började se ut som en insamlingslokal för loppisar
var det dags att ta tag i det.
 
 
Jag har lyckats ta ut en hyllsektion som stod till vänster
och snurra runt allt och peta in en ny på plats.
 
 
Så här blev det. Bättre va ??
 
Vad gillar ni dom små glaunderlägg i form av ett indianhuvud?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gittan
2013-02-11 @ 18:58:40
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Gillar golvvasen där till vänster! Till salu??

Svar: har inte bestämt mig ännu Gittan men när, så har du första tjing
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0