Porslinsfynd.

I min strävan att få ihop kompletta omgångar med Casinporslin
hittade jag förra veckan dom sista delarna för att få ihop dussinet
av den blå varianten.
Nu har vi komplett rött och blått så nu är det focus på den gula.
Saknar fortfarande sockerskålar, gräddkannor och kaffekannor.
Har upptäckt att det går jättebra att blanda dessa om man vill för
dom harmoniserar bra.
 
lybtar
2013-03-09 @ 19:03:14

Vad roligt, det är alltid skoj när man får kompletterat sina samlingar.

Svar: Samlarlycka !
The StarChief

Gittan
2013-03-10 @ 09:37:30
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Det var snygga kaffekoppar det där!

Svar: Tackar, väldigt goda att dricka kaffe ur oxå.
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0