Fyller år

Igår var jag ute och åkte veteranbil och det låter ju kul
och extra kul är ju att det är den bil jag betraktar som ny, nämligen
vår volvo som i månadskiftet Jan/feb fyller 30 år.
När jag köpte min första pontiac var den bara 9 år. Och
denna volvo var inte ens född.
 
 
 
Larsson
2014-02-11 @ 06:41:38
URL: http://larsson-larssons.blogspot.se/

En riktig slitvarg!

Svar: Ja helt klart, funderar på att hitta en fin herrgårdsvagn. hade en 85,a men den rosta upp.
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0