En del i röret

Har haft en hel del i röret senaste tiden då jag har en avslutande westernträff
här imorgon sen skall det väl lugna ner sig.
Tyvärr har jag fått objudna gäster i garaget nu i höst. Har tagit 21 möss dom
senaste 2 veckorna och jag vet inte om dom tagit sig in innan eller hittat en
väg in som jag inte känner till. grrrrrr
Under dom tidigare 20 åren har jag nog sammanlagt haft mindre än 10 möss.
 
Bilden nedan är hämtad från en Härlig facebook sida som handlar om Uddevalla där
jag är född och bilden är tagen på tidigt 60-tal.
 
 

 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0