xx

Då var julhelgerna över och det är dags att ta sig an 2015.
har beslutat att öka frekvensen i garaget så jag blir färdig med mitt museum nån gång
och då får jag dra ner på lite annat också.
Får se hur det påverkar mitt bloggande. det blir nog inte så att jag håller igång alla 7
bloggarna.
Just nu håller jag på att fixa några Volvos för att familjen skall kunna ta sig från A-B.
Och för första gången på flera, flera  år kan jag stå inomhus och mecka.
Ha en bra fortsättning på er.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0