Loppisfyndet.

Min fru hittade den här fräcka vasen, men det var väl
inte direkt fyndet. Men vill man ha något så får man ibland
betala lite extra.
Härlig vas till fjädrar.
 
 
 
Agneta
2015-06-30 @ 13:39:39

hejsan, efter att sökt på nätet på tält och 40-tal så jag såg ett gammalt blogginlägg

http://starchief.blogg.se/2010/march/nostalgi-21-talt.html

Vi har en familjeteater undrar om detta tält är till salu eller om du har något annat tält beige /brunt från den tiden till salu? Bifogade mail adress.


mvh
Agneta

Svar: Svar nej. Har ett tält från 59 och det vill jag behålla. Lycka till med ditt letande :-)
The StarChief

Åsa
2015-11-01 @ 11:56:06
URL: http://www.runfatchickrun.blogg.se

Otroligt vackert!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0