Städat

Då har jag fått undan en hel del prylar som jag haft ovanpå bilarna.
För ett år sedan såg man inte ens att det stod bilar här.
Jag är nöjd och arbetet med museet fortsätter.
 
 
 
linncolncadillac
2015-06-26 @ 01:34:46

Tycker nog att Museéintendenten kan förse oss med ett rikligare fotomaterial från instutionen. Tror att det kan glädja såväl gammal som ung följare av bloggen!

Svar: haha det kan nog bli så japp.
The StarChief

Erik Jansson
2015-10-19 @ 14:07:42

Hej! Jag ser att du är fantast av Pontiac -58. Jag letar efter en Pontiac 1958 Station Wagon. Skulle du vilja höra av dig till mig? Jag vill gärna lära mig mer om bilen och om du kanske har kunskap om dem.

Tack på förhand!

MVH Erik

Svar: Vad vill du veta. Jag har ganska goda kunskaper I ämnet. har 4st HGV 58,or. du kan även skicka på mail [email protected]
MVH
Elof
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0