Pulka med fart

På 60-talet fick jag en häftig pulka som  sedermera försvann
från föräldrahemmet. Idag saknar jag den för att den var så häftig.
Häromdan gick jag in och sökte på Webben och då dök det up en
sådan från en Auktions-sida men då tyvärr ett par år gammal.
Jag har nu börjat leta efter en sådan igen så om någon har ett
tips så är jag tacksam och jag kan tänka mig en mindre hittelön
oxå om ett tips leder till att jag får tillbaka ett barndomsminne.
 
Pulkan var en VIGGEN som var enligt bilderna.
Ingen annan hade en sådan så man var lite kungen i backen ett tag.
 
 
 
Jan T
2021-01-17 @ 09:55:17

Hej, jag har en.

Svar: Något du kan tänka dig göra av med så kan du väl höra av dig.Mvh
E
The StarChief

Christer Landelius
2022-04-12 @ 10:02:53

Hej,

Är du fortf. intr. av att köpa en Viggen pulka så har jag en. Jag bor i Västerås.

Mvh, Christer

Svar: HejJa jag är intresserad
Skicka gärna mejl på [email protected]
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0