Matlåda

Det var många år sedan jag hade en matlåda med mig till jobbet.
Jag har annars mat upplagd på en tallrik med mig och intar min lunch
på mitt kontor. Men idag så blev det hederlig matlåda från förr innehållande
ett gäng mackor.
Det gäller att ta ut dom ur kylen en stund innan lunchen så att dom inte
är kalla, för kylskåpsmackor är hemska.
 
 
Annars kan det se ut så här när jag intar min lunch.
Tallrik från BIMBO 1955 med tidstypiska bestick o glas.
Har även en liten duk jag brukar lägga upp.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0