40 År Med Pontiac

En annan händelse som är ganska kul i min pontiac history är denna bil som inköptes 1988 på våren och jag beslutade att den skulle få sig en rejäl uppfräschning innan Power Meet.
Månaden innan Power meet sov jag på en tältsäng i köket då jag var uppe varannan natt
under en hel månads tid för att försöka få till det.
Vi vann faktist klassen där man slulle matcha kläderna med bilen det året så det blev ju ett kul minne. Svårt att tänka sig att det är 30 år sedan.
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0